2010. 10. 17.

Gravírozás

Nővérem születésnapjára készítettem egy üveg kínálóba gravírozással rózsát.  Már a második gravírozóm is megvan, így két pirogravírral, és két gravírozóval büszkélkedhetem :) Ami nagyon jó, mindegyik mást tud, így egyre szélesedik a repertoár.



Mint látható, a családtagok neve is rá lett írva, gondoltam, így személyre szólóbb.

Aki nagyon szemfüles, láthatja, hogy elkövettem egy kis bakit. Az egyik nevet fordítva írtam. 
Ez úgy történt, hogy ugyebár a domború felét gravíroztam, hogy belül tiszta legyen a felület.
Így viszont, ha nevet írok rá, a visszájára kell fordítani :( 
Sajnos későn vettem észre. Úgyhogy ilyen lett a végeredmény.
Aki bírja a fogorvosi fúró hangját, annak ajánlom a gravírozást, ugyanis én nagyon megszenvedtem vele. Iszonyat hangja van a gépnek, amikor az üveghez érintem :( 3 óra gravírozás után úgy megfájdult a fejem, hogy abba kellett hagynom.


2 megjegyzés:

  1. Ó, pedig már vártam a furfangos sztorit, hogy miért van fordítva... :)))
    Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Én is a fogorvosi fúrót használom, halálos a hangja!! :(
    De profi vagy, nagyon szép a tál!

    VálaszTörlés