2017. 01. 17.

Elefántos, napnyugtás festmény

Ezt a képet, még 2013-ban kezdtem el festeni, 2016-ban lett hozzá időm, hogy végre befejezzem.


Nagyon szeretem az afrikai színvilágú, és a szavannát idéző állatok képeit. Gondoltam, egyszer megpróbálkozom egy könnyebb képpel. Kicsit megállt a tudományom, mikor az elefántok festéséhez értem, itt akadtam el pár évre. Ugyanis nem akart összejönni egyik elefánt sem, így inkább félre dobtam az egészet.
Kellett kis idő, míg gyűjtöttem annyi bátorságot, hogy újra elővegyem (na meg persze szabad időre is szükség volt, ami házvásárlás, felújítás miatt eléggé megcsappant).
Íme a kép. Nem mondom, hogy tökélesen elégedett vagyok vele, mert nem. De a saját falunkra ki merem majd rakni, ha kiválasztjuk a helyét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése