2017. 01. 17.

Gyerekszoba falfestés

LB (Legjobb Barátnő) babát vár. Mikor közölte a hírt, egyből tudtam, hogy én fogom megfesteni a gyerekszobájuk dekorációját, ez nem is volt kérdés. Az összeállítást ő választotta ki. Kaptam projektort kis segítségként.
Azért mondom, hogy kicsi, mert eléggé pixeles volt, igazából arra szolgált, hogy a méreteket ne rontsam el. Először ceruzával felrajzoltam a figurákat, majd akril festékkel kifestettem őket.
Sokat segített LB Férje, alapozó festésben, hogy haladni tudjak, többször is bevállalta, nélküle még lehet, hogy most is ott állnék festeni. :) Október utolsó hetében kezdtem a projektet, január közepén fejeztem be. Jó pár órát igénybe vett, ráadásul lassan haladtam, mert némely festék nem akart még második rétegnél sem rendesen fedni :(
Amúgy sem vagyok egy hiperaktív gyors kezű, de mikor körvonalat, vagy szempillát kell festeni feketével, ahol nem hibázhatsz, na ott minden erőddel koncentrálni kell, akár olyan mellékhatásokkal, hogy nem veszel levegőt! :)

A képek a telefonommal készültek, később majd töltök fel jobb minőségű képeket.

Kezdetek:




Így készült:





Bejezett állapot:





Remélem, örömét leli benne majd a babóca is egy-két év múlva. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése